Har följt debatten på E-handel.se gällande bl.a. fri frakt där RollUp Kungen kommit med sina synpunkter och berättad vad som har fungerat för dem.
Jag har själv handlat ett par omgångar ifrån RollUp Kungen. Det som först fick mig att handla var de låga priserna. Var dock missnöjd med kvaliten på en av produkterna (ett broschyrställ) som jag fick vilket jag påtalade. Fick då till svar att det vara bara att skicka tillbaka produkten så fick jag pengarna tillbaka.
Häromdagen upptäckte jag att vi hade lyckats slarva bort en del till en av våra rolluper som vi köpte via RollUp Kungen. Tänkte först att det bara var att slänga rollupen och beställa en ny. Men tänkte sen att det iallafall kunde vara värt att höra med företaget om det gick att köpa en ny del. Svaret jag fick var att de skickade ut det jag hade slarvat bort utan kostnad. Sån kundservice gillar jag och RollUp Kungen kommer efter detta ha mig som trogen kund.